Gisteravond was er een SOL (scrap online) bij de facebookgroep van het Krea Teja Team. Gezellig met elkaar een kaart maken via de chat. . . . Van tevoren weet je niet wat je gaat maken, dus dat was ook voor mij een verassing. Mijn dochter Irene heeft het stempeltje ingekleurd, en ze vond het super, dat ik haar stempeltje ging gebruiken. Af en toe vind ze het ook leuk om een kaartje te maken, maar eigenlijk vind ze het inkleuren van de afdrukjes het leukst om te doen, en vervogens blijven ze liggen . . . .
4 opmerkingen:
wat grappig, een kaart maken via de chat:0)
Je kaart is superleuk geworden!
grtz Jolanda
Een hele leuke kaart Jolanda. Mooie kleuren combinatie. Ik ken het niet, een kaart maken via de chat. Geeft 1 persoon aan wat er gedaan wordt, of bepaald iedereen een stukje en bouw je zo verder aan de kaart? Ben ik wel nieuwsgierig naar.
Groetjes, Wies
Prachtige kaart geworden, Jolanda. Irene heeft het plaatje heel mooi ingekleurd.
Groetjes Anneke.
dit is een test
Een reactie posten