maandag 30 januari 2012

Magnolia

Hoi Allemaal
Ik zag dat ik er weer nieuwe volgers bij heb . ..van harte welkom op mijn blog, en ik hoop dat jullie regelmatig terug keren om mijn creaties te bewonderen, en om wat inspiratie op te doen. deze keer heb ik een Magnolia stempel ingekleurd, met Distress-Ink, en Aquamarkers . . en ik moet zeggen . . het gaat steeds beter. Het papier komt uit een paper pad van BasicGrey 'picadilly'


Ik wil met deze kaart graag mee doen met de Challenge van



11 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een leuke kaart is het geworden. En zo mooi rood gekleurd. Heb zelf altijd moeite met rood het wordt bij mij iedere keer weer "kerstrood".
Groetjes Marguerite

Dora zei

super kleurige kaart.
heel erg mooi!!
prachtig papier en die bloemen bosje past zo mooi.
groetjes Dora

Jolanda zei

prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda! supermooi ingekleurd:0)
grzt Jolanda

Linda zei

wat een mooie vrolijke kaart
gr linda

inge zei

Wat een fleurige kaart heb je gemaakt, schitterend gewoon!
Leuk dat je meedoet bij Magnolia card challenges.

Groetjes Inge

Alice zei

wat een leuke kaart. bedankt voor het mee doen aan onze challenge.
groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/

Creaine zei

super dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge op mijn blog. Succes.
groetjes INe

Plony zei

Een hele mooie kaart en wat is het leuk dat je met geel gewerkt hebt. Ik doe dat eigenlijk nooit maar het is toch wel heel mooi als ik het zo bij jou zie.
Groetjes,Plony

Karin zei

Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda!

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

Groetjes karin xx

Marjan zei

Dat heb je weer heel mooi gedaan!
Vooral de bloemenhoek vind ik prachtig gedaan in combinatie met je kaart.

Groetjes, Marjan

Helen zei

wat een prachtig kaartje. Succes met de challenges.