Ik zag dat ik er weer nieuwe volgers bij heb . ..van harte welkom op mijn blog, en ik hoop dat jullie regelmatig terug keren om mijn creaties te bewonderen, en om wat inspiratie op te doen. deze keer heb ik een Magnolia stempel ingekleurd, met Distress-Ink, en Aquamarkers . . en ik moet zeggen . . het gaat steeds beter. Het papier komt uit een paper pad van BasicGrey 'picadilly'



11 opmerkingen:
Wat een leuke kaart is het geworden. En zo mooi rood gekleurd. Heb zelf altijd moeite met rood het wordt bij mij iedere keer weer "kerstrood".
Groetjes Marguerite
super kleurige kaart.
heel erg mooi!!
prachtig papier en die bloemen bosje past zo mooi.
groetjes Dora
prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda! supermooi ingekleurd:0)
grzt Jolanda
wat een mooie vrolijke kaart
gr linda
Wat een fleurige kaart heb je gemaakt, schitterend gewoon!
Leuk dat je meedoet bij Magnolia card challenges.
Groetjes Inge
wat een leuke kaart. bedankt voor het mee doen aan onze challenge.
groetjes alice van http://magnoliacardschallenge.blogspot.com/
super dat je met dit kaartje meedoet aan de challenge op mijn blog. Succes.
groetjes INe
Een hele mooie kaart en wat is het leuk dat je met geel gewerkt hebt. Ik doe dat eigenlijk nooit maar het is toch wel heel mooi als ik het zo bij jou zie.
Groetjes,Plony
Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt Jolanda!
Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!
Groetjes karin xx
Dat heb je weer heel mooi gedaan!
Vooral de bloemenhoek vind ik prachtig gedaan in combinatie met je kaart.
Groetjes, Marjan
wat een prachtig kaartje. Succes met de challenges.
Een reactie posten