Ik wil graag mee doen bij It's a Magnolia Challenge . . . Geen Design-Papier.
zaterdag 14 januari 2012
Kerst-Blauw
Hallo allemaal, en een hartelijk welkom aan de 10 nieuwe volgers die er zijn bijgekomen. Wat leuk dat jullie mijn creaties mooi vinden, en ik hoop dat jullie regelmatig een kijkje komen nemen. Het kaartje dat ik nu heb gemaakt, is het zelfde model, als het blauwe kaartje die ik eerder heb geplaatst, alleen is het hart vervangen door een cirkel. Deze lieve Tilda lag nog ingekleurd in de kast, en kwam nu goed van pas . . . .
Ik wil graag mee doen bij It's a Magnolia Challenge . . . Geen Design-Papier.
Ook doe ik mee met de ABC Christmas Chalenge . . . . . . .Anything Goes
Ik wil graag mee doen bij It's a Magnolia Challenge . . . Geen Design-Papier.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


13 opmerkingen:
Prachtig is ie weer, ik heb het vorige modelletje al "geleend"van jou maar deze is ook weer erg bruikbaar, haha.
Groetjes, Plony
Ik vind je kaart prachtig en de kleuren zijn prima.
Groetjes Marianne
heel erg leuk gedaan
gr linda
Leuke kaart Jolanda. Mooie kleur blauw. Design papier mis je bij deze kaart ook niet. De gekleurde geemboste delen spreken al genoeg.
Groetjes, Wies
Wat een mooi kaartje. Mooie kleur. En de achtergrondjes zijn erg mooi gedaan.
Hallo Jolanda
Via het blog van Oma Nel kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie zou achter laat.
Groetjes Angela
Wat een prachtige creatie,en de kleuren zijn ook heel mooi.Én een schattig tilda stempeltje.Groetjes ria.
Oh, deze vind ik supermooi. Kleuren zijn ook prachtig. Groetjes, Helen
Wat een prachtig kaartje! Leuk model en mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen met de challenge IAMC.
Ziet er heel erg mooi uit!
Groetjes Petra
leuk en mooi gemaakt mandy iamc
So nice! Thank you for playing along with the ABC Christmas Challenge.
WOW so bright and vibrant!
Thanks for Enter our Challenge at ABC Christmas challenge this time, see you soon! hugs Samantha :0)
PS you can enter as many times as you like we have no limit!!!
Een reactie posten