zaterdag 14 januari 2012

Kerst-Blauw

Hallo allemaal, en een hartelijk welkom aan de 10 nieuwe volgers die er zijn bijgekomen. Wat leuk dat jullie mijn creaties mooi vinden, en ik hoop dat jullie regelmatig een kijkje komen nemen. Het kaartje dat ik nu heb gemaakt, is het zelfde model, als het blauwe kaartje die ik eerder heb geplaatst, alleen is het hart vervangen door een cirkel. Deze lieve Tilda lag nog ingekleurd in de kast, en kwam nu goed van pas . . . .


Ik wil graag mee doen bij It's a Magnolia Challenge  . . . Geen Design-Papier.

Ook doe ik mee met de ABC Christmas Chalenge . . . . . . .Anything Goes


13 opmerkingen:

Plony zei

Prachtig is ie weer, ik heb het vorige modelletje al "geleend"van jou maar deze is ook weer erg bruikbaar, haha.
Groetjes, Plony

Marianne zei

Ik vind je kaart prachtig en de kleuren zijn prima.
Groetjes Marianne

Linda zei

heel erg leuk gedaan
gr linda

Wies zei

Leuke kaart Jolanda. Mooie kleur blauw. Design papier mis je bij deze kaart ook niet. De gekleurde geemboste delen spreken al genoeg.
Groetjes, Wies

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat een mooi kaartje. Mooie kleur. En de achtergrondjes zijn erg mooi gedaan.

Angela zei

Hallo Jolanda

Via het blog van Oma Nel kwam ik op je blog terecht. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt ik heb ze allemaal bekeken toen ik je mooie blog bekeek. Ben ook gelijk volger geworden zodat ik je kan blijven volgen. Ik zou het leuk vinden als je ook op mijn blog kwam bekeken en eventueel volger wil worden en een reactie zou achter laat.

Groetjes Angela

Ria's Creaties zei

Wat een prachtige creatie,en de kleuren zijn ook heel mooi.Én een schattig tilda stempeltje.Groetjes ria.

Helen zei

Oh, deze vind ik supermooi. Kleuren zijn ook prachtig. Groetjes, Helen

Karin zei

Wat een prachtig kaartje! Leuk model en mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen met de challenge IAMC.

Petra zei

Ziet er heel erg mooi uit!
Groetjes Petra

mandy zei

leuk en mooi gemaakt mandy iamc

Heidi zei

So nice! Thank you for playing along with the ABC Christmas Challenge.

Anoniem zei

WOW so bright and vibrant!
Thanks for Enter our Challenge at ABC Christmas challenge this time, see you soon! hugs Samantha :0)

PS you can enter as many times as you like we have no limit!!!