zaterdag 17 september 2011

ATC

Nog weer een paar series ATC kaartjes.
Het zijn maar kleine kaartjes, en het is best een uitdaging om ze leuk te maken.
Ik maak er een soort mini scrapkaarten van.




                
                                                      Groetjes en fijn weekend . . . . Jolanda

4 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw prachtig, en wat een leuk idee ook!

Liefs Ida

Cornelie zei

Leuke en lieve kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Cornelie

José zei

Wat een schatjes zeg. Je bent helemaal aan de ATC he! Vooral de magnoliakaartjes vind ik erg mooi.
Groetjes, Jose

redscrap zei

he jolanda ik heb je getagd, je hoeft niet mee te doen hoor maar het is wel leuk, komen er ook wat andere bezoekers op je site als anders,groetjes mina