Nog nooit eerder gedaan . . . paper piecing, dit is de uitdaging bij The Dutch Magnolia Chickies. Ik heb ook maar 1 magnoliastempel die geschikt is om dit te doen. Ik heb het jurkje , en het hoofddoekje, op een mooi papier gestempeld, en uitgeknipt, en dit vervolgens op de stempel geplakt.
Ik vind het effect heel erg leuk
De kaart doet ook mee met de wedsrtijd van september bij Duymelot Design
Alles mag, als er maar een Magnoliastempel op zit.
Bij Girlscardworld is de challenge ; Alles Mag, het is de eerste keer dat ik hier mee doe!!
Afgelopen vrijdag en zaterdag was hier in appingedam nog een leuk evenement
Venetia Del Nord . . . . een italiaans weekend. In het centrum waren overal waslijnen met kleding opgehangen, en er was veel Italiaanse muziek, en straat-theater. Het was erg gezellig, en ik heb hier wat foto's van gemaakt
Ik wil dit ook even laten zien aan de dames van Sassy Cheryl Show Me #40
15 opmerkingen:
Wat een super mooi kaartje en bedankt voor het meedoen
bij DMCC, Wat een leuke foto's dat ziet er wel heel
gezellig uit
gr hetty
Zo hee, dat paper piecen heb je echt fantastisch gedaan! Je ziet het helemaal niet. Erg leuke kaart Jolanda!
Het feest ziet er gezellig uit. Zo te zien is er flink werk van gemaakt.
groetjes, Jose
Wow wat een superleuk kaartje Marjolein, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot, veel suc6!
Groetjes Tineke
hoi Jolanda,
een heel mooi kaartje. wat heb je met dat stempeltje super netjes gedaan..wauw.
alles heel mooi gecombineerd.
leuke foto's. wat een geluk dat het weer meewerkte aan dit evenement.
groetjes Dora
What absolutely perfect paper for the paper piecing of her dress. I love your pictures of your street festival with everyone's laundry hanging out to dry.
Wat een mooi kaartje en wat een leuk effect geeft dat paper piercing!! Bedankt voor het meedoen bij Girlscardsworld.
Groetjes, Marijke
hele leuke kaart! Leuk dat je mee doet aan de challenge van Girlscardsworld!
groetjes,
Annika
Je hebt tilda echt supermooi gepieced, Jolanda! Leuk dat je meedoet met onze Challenge bij DMCC. En superleuke foto's. Ik denk dat het een heel leuk feest was.
Groetjes Yvonne
Wat een prachtig en super leuk kaartje. En wat een leuke foto's van het evenement.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
Groetjes van Jacqueline
Super gedaan met die paperpiercing!Prachtige vrolijke kaart! Net zo gezellig als de foto's van jullie evenement!leuk dat je meedoet aan Girlscardsworld!
Groetjes Jolanda.
Well, you certainly look like a pro with the paper piecing and it's a GORGEOUS card!
And the pics. . . .of the festival! Oh, I would've LOVED to have been there! Looks like tons of fun!
Thanks for participating in the SMT fun this week.
Wat een schattig kaartje, erg leuk. Bedankt voor het meedoen met de challenge van de Dutch Magnolia Chickies.
Erg vrolijke kaart, zien we graag meer van dus als aan mij ligt niet bij 1e en enigste kaartje blijft. Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld.
Groetjes, Danielle
Prachtige kaart, Jolanda. Je paper piecing is prima gelukt.
Leuk dat je mee doet met de challenge van de DMCC.
Groetjes Anneke.
Mooie schattige kaart in leuke fleurige kleurtjes
bedankt voor het meedoen met DMCC
gr miriam
Een reactie posten