Kerst is dit keer het thema . . . .en voor de ruilers onder ons . . .ik wil graag ruilen, maar wel voor een gelijkwaardig kaartje.
De eerste serie heet . . . Enjoy
Christmas Cuddles
Hebben jullie mijn vorige bericht gelezen??
Als je de kaart leuk vind, en je bent volger van mij . . . laat dan een berichtje achter, en misschien stuur ik het kaartje naar jou.
Groeten en fijne zondag
1 opmerking:
Ze zijn hartstikke leuk. Vooral de tweede serie vind ik erg mooi. Heel lief stempeltje en het achtergrondpapier is erg mooi.
Groetjes, Jose
Een reactie posten