zondag 11 september 2011

Kerst ATC

Ik vind het nog steeds leuk om ATC kaartjes te maken, en heb weer een aantal series gemaakt.
Kerst is dit keer het thema . . . .en voor de ruilers onder ons . . .ik wil graag ruilen, maar wel voor een gelijkwaardig kaartje.
De eerste serie heet  . . . Enjoy


De tweede serie heeft als titel . . .
 Christmas Cuddles

                                      

Hebben jullie mijn vorige bericht gelezen??
Als je de kaart leuk vind, en je bent volger van mij . . . laat dan een berichtje achter, en misschien stuur ik het kaartje naar jou.

Groeten en fijne zondag

1 opmerking:

José zei

Ze zijn hartstikke leuk. Vooral de tweede serie vind ik erg mooi. Heel lief stempeltje en het achtergrondpapier is erg mooi.
Groetjes, Jose