maandag 19 september 2011

Bingo

Bij de Dutch Magnolia Chickies is weer een nieuwe Challenge.
Deze keer is er een bingokaart . . .je moet een rij kiezen, en dit gebruiken op je kaartje.
Ik heb de bovenste rij, horizontaal gebruikt . . .knopen, glitter ,bloemen.
De kaart doet ook mee bij de Creative Craft Challenges . . . . Buttons and Bling





En speciaal nog even voor Wies . . . ik heb ook even geprobeert om een envelopje te vouwen, met origamie, en ik moet zeggen, dat het goed te doen was door het filmpje.
De bloem om het envelopje te sluiten ging ook goed, alleen is deze veel te groot geworden.
Hier is het resultaat

10 opmerkingen:

Anneke. zei

Prachtige bingo kaart, Jolanda! Leuk dat je mee doet met de challenge van DMCC.
Groetjes Anneke.

Anneke. zei

Jolanda, als je mee doet aan de challenge van DMCC moet je nog wel even een link plaatsen op het blog.
Groetjes Anneke.

José zei

Wat een leuke kaart joh! Mooi kleurwerk, gaaf stikwerk en hele mooie bloemen. Top!
Groetjes, Jose

Ans S. zei

Je kaart ziet er prachtig uit en het stempeltje is heel mooi ingekleurd.
Succes met de challenges.

Groetjes Ans

Wies zei

Nou Jolanda, knap vouwwerk.Het bloemetje moet inderdaad kleiner.Ik heb volgens mij 1/4 van de maat van de envelope voor de bloem gebruikt. Ik heb ze al weggegeven, kan dus niet even checken.

Groetjes, Wies

Hetty zei

Wat een mooi kaartje en bedankt voor het meedoen
bij DMCC

gr hetty

Yvonne Donders zei

Hallo Jolanda, heel mooi kaartje. Fijn dat je meedoet bij DMCC.
Groetjes Yvonne

miriam zei

Het is een mooie kaart geworden
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam

Danielle zei

je hebt de bingo kaart er prachtig in verwerkt en erg mooi ingekleurd

bedankt voor je deelname aan DMCC

groetjes Danielle

Karin zei

Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.