Deze keer is er een bingokaart . . .je moet een rij kiezen, en dit gebruiken op je kaartje.
Ik heb de bovenste rij, horizontaal gebruikt . . .knopen, glitter ,bloemen.
De kaart doet ook mee bij de Creative Craft Challenges . . . . Buttons and Bling
En speciaal nog even voor Wies . . . ik heb ook even geprobeert om een envelopje te vouwen, met origamie, en ik moet zeggen, dat het goed te doen was door het filmpje.
De bloem om het envelopje te sluiten ging ook goed, alleen is deze veel te groot geworden.
Hier is het resultaat

10 opmerkingen:
Prachtige bingo kaart, Jolanda! Leuk dat je mee doet met de challenge van DMCC.
Groetjes Anneke.
Jolanda, als je mee doet aan de challenge van DMCC moet je nog wel even een link plaatsen op het blog.
Groetjes Anneke.
Wat een leuke kaart joh! Mooi kleurwerk, gaaf stikwerk en hele mooie bloemen. Top!
Groetjes, Jose
Je kaart ziet er prachtig uit en het stempeltje is heel mooi ingekleurd.
Succes met de challenges.
Groetjes Ans
Nou Jolanda, knap vouwwerk.Het bloemetje moet inderdaad kleiner.Ik heb volgens mij 1/4 van de maat van de envelope voor de bloem gebruikt. Ik heb ze al weggegeven, kan dus niet even checken.
Groetjes, Wies
Wat een mooi kaartje en bedankt voor het meedoen
bij DMCC
gr hetty
Hallo Jolanda, heel mooi kaartje. Fijn dat je meedoet bij DMCC.
Groetjes Yvonne
Het is een mooie kaart geworden
bedankt voor je deelname aan DMCC
gr miriam
je hebt de bingo kaart er prachtig in verwerkt en erg mooi ingekleurd
bedankt voor je deelname aan DMCC
groetjes Danielle
Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.
Een reactie posten