dinsdag 20 september 2011

Getagged

Ik ben getagged door Mina van de blog REDSCRAP.
Het is de bedoeling dat ik 10 dingen over mezelf vertel, en de tag dan doorgeef aan 5 andere bloggers.
Het valt niet mee om 10 dingen over mezelf te vertellen, maar ik zal het proberen . .
hier komt ie
Wisten jullie dat..........

1  . . . . ik ben getrouwd met Wim, en we hebben samen 3 kinderen  (maar dat staat ook bij mijn profiel)
2 . . . .  ik mijn jeugd heb doorgebracht in Roodeschool, en dat dit helemaal boven in Groningen is , vlakbij de Eemshaven en hier het laatste noordelijkste treinstation is
3 . . . .  ik vroeger de opleiding heb gedaan voor ziekenverzorgende.
4 . . . .  ik moest stoppen door rugklachten en al jaren niet meer in de zorg werk
5 . . . .  mijn lievelingskleuren paars, roze, blauw zijn, en dat ik grijs echt niet mooi vind.
6 . . . .  ik een paar jaar geleden , na jaren weer eens een kaart heb gemaakt, Ik ben weer    begonnen  met borduren op kaarten, doosjes maken, en de laatste maanden is het scrappen erbij gekomen. Laatst heb ik mijn eerste twee magnoliastempels gekocht, want het stempelen en inkleuren vind ik ook erg leuk Ik vind trouwens de stempels en inkleurbenodigheden wel erg duur, en elke keer hetzelfde poppetje inkleuren is ook niet echt spannend . . .dus als iemand nog een paar afdrukjes voor mij heeft . . .heel graag.
7. . . .  ik geen genoeg kan krijgen van alle nieuwe hobbyspulletjes die te koop zijn . . ik moet natuurlijk wel een beetje voorraad hebben.
8 . . . .  ik dit jaar voor het eerst naar de hobbybeurs ben geweest in Zwolle, en ik natuurlijk niet met lege handen ben thuisgekomen . . . .haha, nu maar sparen voor de volgende keer . .  .
9 . . . . ik het best moeilijk vind om bij een bericht die ik plaats, een leuk verhaaltje te schrijven., en ik de mensen beneid, die dat zo even doen (dat denk ik tenminste)
10 . . . .ik  blij ben dat ik de weblogs heb ontdekt op het WWW. Ik vind het heerlijk om een beetje te bloghoppen en zo weer inspitatie op te doen!!

Hé hé . . dat is best moeilijk hoor, maar het is gelukt

Ik geef de TAG weer door aan

Ans van Ans kreatief
Dora van Dora-knutselhoekje
Wies van Wies Creablog
Manuela van Mayli scrapcards blog
Tineke van tineke's kaartenhoekje

Jullie hoeven niet mee te doen . . .maar het is natuurlijk wel leuk . . . je moet maar zien!

5 opmerkingen:

Dora zei

Hoi Jolanda.
wat leuk dat je volger bent geworden. maar je hebt mij getagd, dit is iets nieuws voor mij!!
ik zal kijken of het lukt om hieraan mee te doen.
ik vind in ieder geval het verhaal van je erg leuk om te lezen.
geinig idee!
welke afdrukje zou je eventueel willen ontvangen? ik heb geen magnolia's. waar hou je van!
groetjes Dora

Ans S. zei

Wat leuk dat je mij getagd hebt, ik was al getagd door Karin en door GerJanne dus 3x.
Ik doe hier zeker aan mee.
Groetjes Ans

manuela zei

Wat leuk dat je mij getagd hebt en
dit is iets nieuws voor mij!!
Ik doe hier zeker aan mee.

groetjes manuela

José zei

Hoi Jolanda,
Leuk om meer van je te weten te komen. Ik wil je wel wat afdrukjes sturen. Ik heb heel veel stempels dus ik mail je wel eventjes.
groetjes,
Jose

Wies zei

Hallo Jolanda,

Getagged worden. Ik kende het niet.Weer wat geleerd. Weet nog niet of ik meedoe, maar toch leuk dat je aan me gedacht hebt.

Groetjes, Wies